Tego nie znajdziesz nigdzie indziej! ALDI wypuszcza limitowaną serię produktów na lato.

Od środy 25 czerwca w sklepach ALDI rusza sprzedaż limitowanej serii ALDI Orginal – stylowych produktów sygnowanych logo sieci, zaprojektowanych z myślą o wakacyjnych podróżach i trendach, które w ostatnim czasie zawojowały internet. Szczególnym hitem będzie kubek termiczny o pojemności aż 1,05 l – w ślad za globalnym boomem na XL-tumblery, które są bardzo dobrze znane z viralowych kampanii na TikToku i wysokiej izolacyjności.

Seria ALDI Orginal łączy w sobie modne wzornictwo, wysoką jakość wykonania i rozsądne ceny. Produkty zostały zaprojektowane tak, by sprawdziły się zarówno na plaży, nad jeziorem jak i w codziennym użytkowaniu. Co znajdziemy w tegorocznej ofercie ALDI?

  • Viralowy kubek termiczny – stal nierdzewna, pojemość 1,05 l, wygodny uchwyt i szczelna pokrywka. Idealny zarówno na długie wyjazdy, jak i codzienne wypady – za 29,99 zł.
  • Skarpety damskie i męskie – bawełna standard BCI, żywe kolory, 7,99 zł za parę.
  • Ręcznik plażowy – 90×170 cm, certyfikat OEKOTEX, 39,99 .

ALDI Orginal to przede wszystkim kolekcja zaprojektowana z myślą o naszych klientach, którzy identyfikują się z marką i oczekują produktów nie tylko praktycznych, ale również stylowych i dostępnych w dobrej cenie. Co więcej, obserwujemy, że konsumenci poszukują designerskich, letnich gadżetów nie tylko funkcjonalnych, ale i modnych – takich jak np. viralowy „mega‑kubek” – mówi Luiza Urbańska, młodszy manager ds. komunikacji i PR w ALDI Polska.

Jakość i cena – w serii ALDI Orginal

Seria ALDI Orginal pokazuje, że nie trzeba wydawać fortuny, by korzystać z gadżetów znanych z mediów społecznościowych. Każdy produkt – od skarpet po kubek – łączy praktyczne wykonanie i konkurencyjną cenę, dostępną wyłącznie w sieci ALDI. Produkty sygnowane logotypem będą dostępne we wszystkich sklepach sieci, do wyczerpania zapasów.

* * *
O ALDI POLSKA

ALDI w Polsce posiada ponad 370 sklepów i zatrudnia ponad 4800 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.  ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w ośmiu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na www.aldi.pl