Z okazji nadchodzącego Dnia Dziecka Kaufland zaprasza dzieci pracowników do wspólnego odkrywania kulis codziennej pracy ich rodziców. Atrakcje przygotowane w Centrali we Wrocławiu, w centrach logistycznych oraz w marketach sieci łączą edukację z zabawą, podkreślając rodzinny charakter kultury organizacyjnej Kauflandu.
Już od środy 28 maja sieć Kaufland rozpoczęła obchody Dnia Dziecka w wyjątkowej odsłonie. Z tej okazji firma zaprasza wszystkich pracowników wraz z dziećmi do wspólnego świętowania podczas specjalnie przygotowanych wydarzeń we wrocławskiej Centrali oraz w centrach logistycznych i w marketach sieci w całej Polsce.
Atrakcje zostały zaplanowane z myślą o przybliżeniu najmłodszym codziennego życia zawodowego ich rodziców czy dziadków. W Centrali Kaufland Polska przewidziano m.in. korzystanie z symulatora jazdy bolidem wyścigowym, udostępnionym dzięki współpracy z Politechniką Wrocławską, wizytę strażaków, spotkanie z Prezesem firmy oraz możliwość odwiedzenia różnych działów – od księgowości po IT, aby z bliska zobaczyć, jak funkcjonuje każda część organizacji. Dla dzieci przygotowano również specjalne strefy tematyczne z udziałem animatorów, w tym Turniej Gier XXL, Strefę Małego Artysty, Laboratorium Małego Naukowca czy fotobudkę. Dodatkowo na wszystkich (również dorosłych) czekają lody, orzeźwiające koktajle na bazie herbatek oraz Strefa Zdrowych Przekąsek.
Nie mniej atrakcji zaplanowano w marketach sieci. W programie znajdują się m.in. liczne konkursy, poczęstunek, malowanie twarzy, oprowadzanie po wszystkich częściach sklepu, a także zabawa w reportera K-News, w której dzieci będą mogły przygotowywać krótkie relacje z tego wydarzenia. W centrach logistycznych natomiast czeka na młodych odwiedzających m.in. pokaz wózków widłowych oraz różnorodnych maszyn poruszających się po magazynie, prezentację procesu recyklingu, a także zwiedzanie magazynu Owoce/Warzywa, wzbogacone konkursem „Jaki to owoc, jakie to warzywo?”.
Dzień Dziecka to dla nas doskonała okazja do tego, by pokazać dzieciom naszych pracowników miejsce pracy ich rodziców, a jednocześnie spędzić wspólnie czas w atmosferze zabawy i wzajemnego szacunku – mówi Kalina Kordalska, Dyrektor Pionu Rekrutacji, Marketingu Personalnego i Relacji Pracowniczych w Kaufland Polska. – To element naszej kultury organizacyjnej, w której rodzina i wspólnota odgrywają bardzo ważną rolę.
Obchody Dnia Dziecka w Kauflandzie to kolejny przykład zaangażowania firmy w budowanie przyjaznego i rodzinnego środowiska pracy. To także wyraz uznania dla pracowników i ich bliskich, którzy na co dzień wspierają firmę w jej działalności.