W sobotę, 29 marca, odbyło się oficjalne otwarcie powiększonego salonu Apart w Centrum Serenada. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów jubilerskich w Polsce zyskał jeszcze więcej przestrzeni – lokal zajmuje teraz łącznie 160 mkw., oferując klientom jeszcze większy wybór ekskluzywnej biżuterii i zegarków.
Nowy salon zachwyca eleganckim wystrojem i komfortową przestrzenią zakupową, która odpowiada na potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. W ofercie znalazły się zarówno kultowe kolekcje Apart, jak i najnowsze propozycje inspirowane światowymi trendami.
– Zależy nam, aby każda wizyta w salonie Apart była wyjątkowym doświadczeniem, które łączy w sobie piękno, komfort i najwyższy poziom obsługi. Nowa, bardziej przestronna lokalizacja w Centrum Serenada stwarza idealne warunki do wyeksponowania dostępnych kolekcji i zapewnienia klientom komfortowej atmosfery podczas dokonywania wyboru biżuterii i zegarków. Z satysfakcją rozwijamy naszą obecność w jednym z kluczowych centrów handlowych Krakowa, zbliżając się jeszcze bardziej do naszych klientów – mówi Communications Manager Apart.
Nowa odsłona salonu Apart to kolejny krok w realizacji strategii rozwoju Serenady. Centrum systematycznie wzmacnia swoją ofertę – w ostatnich tygodniach otwarto większy salon Sinsay, a już wkrótce do grona najemców dołączy HalfPrice.
– Otwarcie powiększonego salonu Apart to kolejny krok w rozwoju Serenady, który doskonale wpisuje się w naszą długofalową strategię. Zależy nam na tym, aby sukcesywnie wzmacniać ofertę centrum o marki silne, rozpoznawalne i cenione przez klientów. Takie zmiany jeszcze umacniają pozycję Serenady jako miejsca kompletnego – wygodnego, różnorodnego i otwartego na oczekiwania dzisiejszych konsumentów – mówi Iwona Sitko, Dyrektor Centrum Serenada.
Serenada, zlokalizowana w północno-wschodniej części Krakowa, oferuje ponad 150 sklepów i punktów usługowych na powierzchni 42 tys. mkw. Wraz z sąsiednim Centrum Handlowym Krokus tworzy silny duet handlowy, obsługujący niemal pół miliona mieszkańców w promieniu 15 minut jazdy samochodem. Silną stroną obiektu jest rozbudowana oferta modowa, obejmująca między innymi takie marki jak Zara, H&M, Reserved czy TK MAXX. Atrakcyjność oferty handlowo-rozrywkowej zwiększa obecność marketu budowlanego OBI, Aquaparku i Multikina. Szeroki wybór sklepów, nowoczesna architektura oraz działania na rzecz lokalnej społeczności sprawiają, że Centrum Serenada jest jedną z najczęściej i najchętniej wybieranych destynacji zakupowych i miejscem spotkań mieszkańców Krakowa.
_______________________
Mayland jest deweloperem i zarządcą dużych obiektów handlowych w Polsce, działającym na rynku od 1995 roku jako część Grupy Casino. W portfolio spółki znajdują się takie obiekty jak Karolinka w Opolu, Pogoria w Dąbrowie Górniczej, Jantar w Słupsku, Riviera w Gdyni oraz Serenada w Krakowie. W 2024 roku spółka zakończyła modernizację Fortu Wola w Warszawie, kontynuując strategię rozwoju i podnoszenia standardów istniejących obiektów.
Od 2001 roku Mayland dostarczył na rynek ponad 250 tys. mkw. powierzchni handlowej. Obecnie zarządza obiektami w całej Polsce i posiada rozbudowany portfel projektów obejmujących zarówno inwestycje komercyjne, jak i mieszkaniowe.