Pierwsze w Europie Hybrid Workplace Experience Centre otwarte w Warszawie

  • Jabra i Bene wraz z partnerami Lenovo, Microsoft, Sharp/NEC i Waldmann oraz partnerami wspierającymi Colliers Define, Exclusive Networks, Hays Poland oraz Sonte otwierają drugie na świecie i jednocześnie pierwsze w Europie Hybrid Workplace Experience Centre w Warszawie
  • Z najnowszych badań Jabra Hybrid Ways of Working 2023 Global Report wynika, że tylko 39% polskich pracowników nigdy nie czuje się pominiętych w dyskusji podczas spotkań online, a 47% uważa, że ich koledzy sprawiają wrażenie bardziej kompetentnych, gdy mają włączone wideo
  • 55% polskich pracowników twierdzi, że mniej niż połowa sal konferencyjnych w ich biurach jest wyposażona w sprzęt do prowadzenia spotkań wideo, 23% nie ma dostępu do żadnej sali konferencyjnej wyposażonej w sprzęt wideo
  • Tylko 15% polskich pracowników używa osobistej kamery internetowej do spotkań online

9 maja 2023, Warszawa – Hybrydowy model pracy, który w ostatnim czasie stał się standardem, wymaga elastycznego podejścia ze strony firm. Zmieniają się bowiem oczekiwania pracowników względem pracodawcy oraz sposób kształtowania przestrzeni biurowych, które dziś muszą odpowiadać potrzebom nowej normalności. Aby zbudować udane hybrydowe środowisko pracy, firmy muszą dać pracownikom narzędzia, które pozwolą im odnosić sukcesy. Jak to zrobić? Odpowiedź znajdziemy, w oficjalnie otwartym dziś, pierwszym w Europie Hybrid Workplace Experience Centre w Warszawie zainicjowanym przez Jabra i Bene przy wsparciu liderów z branży technologicznej, doradczej, design & build oraz HR-owej.

Teraźniejszość i przyszłość pracy to model hybrydowy

W ciągu ostatnich kilku lat nasz profesjonalny świat przeszedł drastyczne zmiany i obecnie żyjemy w czasach nowej normalności. Przyjęliśmy hybrydowy model pracy, na który składają się trzy integralne elementy: biuro, praca z domu oraz praca zdalna. Jabra Hybrid Ways of Working 2022 Global Report pokazuje, że 63% osób uważa, że model hybrydowy jest dla nich idealnym sposobem pracy, jednocześnie tylko trzy osoby na dziesięć zdecydowanie potwierdzają, że ich pracodawca zapewnia niezbędne technologie do otwartej na wszystkich współpracy, na równych prawach i z dowolnego miejsca. Według danych Colliers 89% firm w Polsce deklaruje, że wdrożyło hybrydowy model pracy. Najpopularniejszy jest model, w którym wymiar pracy zdalnej to ok. 50% czasu, czyli dwa-trzy dni w tygodniu. Model ten wdrożyły blisko dwie trzecie (59%) organizacji, które zdecydowały się na pracę hybrydową. Niemal jedna czwarta (24%) zdecydowała się na model office-first, w którym wymiar pracy zdalnej nie przekracza średnio 1 dnia w tygodniu. Na drugim końcu skali znalazło się 18% badanych przedsiębiorstw, funkcjonujących w  trybie, w którym przeważa praca zdalna: tryb ”remote-first” lub wyłącznie zdalny. Zmiany te są odpowiedzią na potrzeby i preferencje pracowników. Tym niemniej jednak co piąta firma planuje w najbliższej przyszłości zwiększyć zakres pracy wykonywanej w biurze. Trend pracy hybrydowej wchodzi powoli w fazę dojrzałości i w najbliższych latach zmieni funkcjonowanie środowiska pracy i sposób korzystania z przestrzeni biurowych. Pracownicy przyzwyczaili się do elastyczności i autonomii, na którą pozwala praca zdalna – i takiego właśnie elastycznego podejścia do miejsca i czasu oczekują od pracodawców. Jak wynika z raportu firmy Hays, 46% pracowników zaakceptowałoby powrót do biura, gdyby wiązało się to z większą elastycznością lub udogodnieniami.

Polscy pracownicy chcą rozwiązań technologicznych zaprojektowanych dla sal konferencyjnych. Nadszedł czas na modernizację biur

Coraz częściej uczestniczymy w spotkaniach hybrydowych, a biuro od dawna już nie jest jedynym miejscem, w którym odbywamy interakcje. Dlatego tak ważne jest, aby, dzięki zaawansowanej technologii i odpowiednim przestrzeniom gwarantować równe zasady uczestnictwa dla stacjonarnych i zdalnych uczestników spotkań. Tymczasem najnowsze dane płynące z raportu Jabra Hybrid Ways of Working 2023 Global Report, pokazują że o ile aż 79% polskich pracowników uważa, że prowadzenie spotkania z sali konferencyjnej jest tak samo łatwe lub nawet łatwiejsze, jak w przypadku, gdy każdy dołącza do spotkania indywidualnie łącząc się ze swojego laptopa, to jednocześnie 55% twierdzi, że mniej niż połowa sal konferencyjnych w ich biurach jest faktycznie wyposażona w sprzęt do prowadzenia spotkań wideo, a 23% nie ma dostępu do żadnej sali konferencyjnej wyposażonej w sprzęt wideo. Dla porównania tylko 11% Amerykanów, 14% Brytyjczyków, 20% Niemców, 21% Francuzów i 22% Japończyków twierdzi, że nie posiada w swoim biurze sal konferencyjnych z rozwiązaniami do wideokonferencji. Polacy dostrzegają profesjonalne korzyści płynące z wykorzystania wideo podczas spotkań online i są świadomi, że wideo sprzyja integracji i produktywności w środowisku wirtualnym – 47% polskich pracowników twierdzi, że ich koledzy sprawiają wrażenie bardziej kompetentnych, gdy mają włączone wideo. Jednocześnie wielu z nas przyznaje, że jest niedostatecznie wyposażonych w odpowiednie technologie dostosowane do ich stylu pracy – tylko 15% polskich pracowników używa osobistej kamery internetowej do spotkań online.

Nowa rola biura

Powierzchnie biurowe przechodzą proces transformacji. Jej istotą jest zmiana funkcji, z typowo operacyjnej w integracyjną, wspierającą kulturę organizacji i pozwalającą utrzymać integralność firmy.  To co determinuje, a wręcz jeszcze bardziej podkreśla potrzebę istnienia przestrzeni biurowych to potrzeba utrzymywania kontaktów międzyludzkich. Dotyczy to zarówno kwestii relacji międzyludzkich, budowania zaufania, wspólnej historii, wizji, identyfikacji i lojalności wobec firmy  jak i obszarów związanych z transferem wiedzy, rozwiązywaniem problemów, kreatywności, czy samego procesu twórczego.

Koncepcja biura dostosowanego do nowej normalności to nowoczesne, pełne wspierającej technologii, elastyczne przestrzenie do pracy. Obraz współczesnego biura charakteryzuje się nie tylko większą częścią powierzchni wspólnych, które można elastycznie modyfikować, adekwatnie do zmieniających się potrzeb. Ważna jest też potrzeba posiadania w biurze wydzielonej przestrzeni ułatwiającej koncentrację i umożliwiającej prowadzenie np. zdalnej rekrutacji czy ważnej rozmowy z klientem w sposób komfortowy. Dzięki połączeniu technologii i elastycznej koncepcji przestrzennej można uzyskać atmosferę, w której ludzie czują się bezpiecznie i z łatwością mogą pracować w sposób elastyczny – tłumaczy Katarzyna Jasińska, Managing Director Bene Poland.

Hybrid Work Experience Center w Warszawie – spotkaj się, zainspiruj i zaprojektuj

Potrzeba posiadania efektywnego i działającego bezproblemowo środowiska pracy w warunkach nowej normalności stanowi istotny element współczesnego miejsca pracy. Hybrid Workplace Experience Centre powstało z myślą o wsparciu firm w tej transformacji. Chcąc ją zrealizować liderzy rynkowi działający w branży biurowej – od rozwiązań wideokonferencyjnych i technologii sprzętowych, po dostawców usług i firmy zajmujące się badaniem rynku i potrzeb pracowników – postanowili nawiązać partnerstwo i stworzyli Hybrid Workplace Experience Centre, gdzie prezentują doskonale przemyślane, kompleksowe środowisko pracy hybrydowej dostosowane do różnych stylów pracy. Pierwsze na świecie centrum zostało otwarte w listopadzie ubiegłego roku w Dubaju. Hybrid Workplace Experience Centre w Warszawie to drugie na świecie i pierwsze w Europie centrum, które otwiera swoje drzwi dla odwiedzających. To miejsce, gdzie managerowie IT, działów HR, architekci, projektanci przestrzeni biurowych, czy właściciele firm mogą w praktyce sprawdzić jak wygląda nowoczesne, dostosowane do nowej normalności, ergonomiczne środowisko pracy hybrydowej, łączące funkcjonalne, nowoczesne przestrzenie, technologie audio i wideo, oraz usługi ułatwiające produktywną współpracę w erze pracy hybrydowej. Mogą się oni też spotkać z ekspertami, którzy doradzą jak stworzyć nowoczesne miejsce pracy, które pozwoli zatrzymać talenty i sprosta oczekiwaniom współczesnych pracowników.

– Typowe spotkania wyglądają teraz inaczej niż wcześniej, dlatego ważne, aby wykorzystywane w firmach technologie nadążały za nowymi trendami, które wyznacza era pracy hybrydowej. Ostatnie lata przedefiniowały sposób w jaki pracujemy. W czasie pandemii łączyliśmy się zdalnie mierząc się z wyzwaniami dotyczącymi m.in. równego uczestnictwa w spotkaniach wirtualnych osób łączących się z sali konferencyjnej i tych będących w domu, możliwością przeprowadzenia kreatywnej burzy mózgów zespołów pracujących zdalnie czy też ze zmniejszonym poczuciem więzi ze współpracownikami. Teraz hybrydowy model pracy jest dużo łatwiejszy do wdrożenia w firmie. Wszystko to dzięki kompleksowemu podejściu do środowiska pracy łączącemu nowe technologie stworzone w odpowiedzi na te potrzeby oraz odpowiedniej aranżacji biura dostosowanego do nowej roli jakiej oczekują współcześni, elastyczni pracownicy. Zainicjowane przez Jabra, Hybrid Workplace Experience Centre jest inicjatywą, która łączy doświadczenia i know-how 10 firm oraz ich rozwiązania i produkty. Dzięki temu odwiedzający centrum mogą otrzymać kompleksową wiedzę od liderów w swoich branżach i docelowo stworzyć w swojej organizacji środowisko pracy dostosowane do potrzeb firmy i stylu pracy jej pracowników – mówi Jagoda Leszczyńska, Enterprise Marketing Manager z Jabra.

Projekt w Warszawie tworzą firmy: Bene, Jabra, Microsoft, Lenovo, Sharp/NEC, Waldmann wraz z partnerami wspierającymi Colliers Define, Exclusive Networks, Hays Poland, Sonte.

Przykładowe technologie i meble dostępne w Hybrid Workplace Experience Centre w Warszawie:

  • Jabra: rozwiązania do wideokonferencji z serii PanaCast, słuchawki z serii Evolve2, Engage, zestawy głośnomówiące z serii Speak2.
  • Microsoft: Rozwiązanie wspierające pracę hybrydową Microsoft Teams, rozwiązanie Microsoft Teams Rooms dla sal konferencyjnych.
  • Roomz: Rozwiązanie do zarządzania rezerwacjami Roomz Panel.
  • Lenovo: Zestaw PanaCast 50 Room System, który obejmuje jednostkę centralną Lenovo ThinkSmart Core + monitor wspomagający ThinkSmart Controller oraz rozwiązanie wideo Jabra PanaCast 50.
  • Sharp/NEC: 24 i 27-calowe monitory desktopowe NEC z najwyższej serii EA w konfiguracjach dwumonitorowych oraz monitor-notebook, 24-calowe monitory desktopowe NEC z serii E z ultracinką ranką ekranu jako elementy systemu Digital Signage, 50 i 55-calowe monitory wielkoformatowe NEC z serii E oraz ME jako rozwiązania do wideokonferencji oraz Corporate Signage, , laserowy projektor instalacyjny NEC z serii P oraz 75-calowe monitory interaktywne Sharp z serii LC.
  • Sonte: Otaczające nas szkło sprawia że brakuje nam prywatności. Inteligentna Folia SONTE w rewolucyjny sposób pozwala kontrolować przejrzystość każdej z szyb, dzięki temu łatwo zmienić dom i biuro w nowoczesną oraz komfortową przestrzeń.
  • Bene: rozwiązania do aranżacji środowiska pracy np. pomieszczenia akustyczne typu room-in-room NOOXS THINK TANK, system mobilnych modułów do przestrzeni kreatywnych PIXEL; meble do strefy spotkań nieformalnych, jak i standardowych stanowisk pracy lub miejsc pracy w skupieniu.
  • Waldmann: inteligentne oświetlenie dla przestrzeni biurowych m.in. z serii Yara, Lavigo, Lucio.

Więcej informacji na stronie www.hwec.pl

Hybrid Workplace Experience Centre w Warszawie

Hybrid Workplace Experience Centre powstało z myślą o wsparciu firm w transformacji do hybrydowego modelu pracy. To miejsce, w którym można poznać najnowsze rozwiązania cyfrowe oraz przestrzenne dla zespołów rozproszonych, na żywo doświadczyć narzędzi optymalnych do hybrydowego środowiska pracy i zapoznać się z najlepszymi praktykami dotyczącymi wdrażania pracy hybrydowej. Managerowie IT, działów HR, architekci, projektanci przestrzeni biurowych i właściciele firm mogą w praktyce sprawdzić, jak wygląda przemyślane i ergonomiczne środowisko pracy hybrydowej, łączące funkcjonalne, nowoczesne przestrzenie, technologie audio i wideo, oraz usługi ułatwiające produktywną współpracę w nowej normalności. Pierwsze na świecie centrum zostało otwarte w Dubaju w listopadzie 2022 roku. Hybrid Workplace Experience Centre w Warszawie to drugie na świecie i pierwsze w Europie centrum, które zostało otwarte w maju 2023 roku. Zlokalizowane jest w siedzibie Bene-Warszawa Sp. z o.o. (Platinium Business Park V) ul. Wołoska 9A. Więcej informacji na stronie www.hwec.pl

Bene

Bene jest międzynarodowym ekspertem specjalizującym się w projektowaniu i urządzaniu nowoczesnych biur i środowisk pracy. Firma pochodzi z Austrii, główna siedziba i zakład produkcyjny Bene zlokalizowane są w Waidhofen. Dzięki zaawansowanym technologiom wspierającym produkcję i wysokim standardom dotyczącym jakości, Bene posiada jedno

z najnowocześniejszych przedsiębiorstw wytwarzających meble biurowe w Europie. Wyso-kiej jakości produkty Bene, powstałe w oparciu o 225 lat tradycji i doświadczenia, dostępne są w 40 krajach świata.

Filozofia Bene określa biuro jako jedną z przestrzeni życiowych i podkreśla, że istnieje wyraźny związek między wyposażeniem biura, środowiskiem pracy i kulturą firmy, a jej sukcesem. Każdego dnia Bene dąży do przełożenia tej filozofii na rzeczywistość. Dzięki takiemu podejściu produkty biurowe marki Bene cechują się ergonomią, wysoką jakością i innowacyjnym designem, które zmieniają jakość i efektywność codziennej pracy.

Jabra

Jabra to wiodąca na świecie marka rozwiązań audio i wideo, w tym dedykowanych do współpracy profesjonalnej, stworzona z myślą o wzmocnieniu pozycji jej klientów dzięki możliwości korzystania ze znakomitych produktów zarówno konsumenckich jak i biznesowych. Jako dumny członek GN Group nie ustaje w wysiłkach, aby zbliżyć ludzi do siebie nawzajem i do wszystkiego, co jest dla nich ważne. Najwyższa jakość rozwiązań technologicznych Jabra to efekt pionierskiej pracy realizowanej przez 150 lat w ramach GN. Wieloletnie doświadczenie pozwala tworzyć firmie zintegrowane narzędzia komunikacyjne dla firm z sektora call center, biur i współpracy, które pomagają profesjonalistom pracować efektywniej z dowolnego miejsca; a także bezprzewodowe słuchawki true wireless, w tym douszne, które pozwalają konsumentom cieszyć się znakomitą jakością połączeń, muzyki oraz multimediów. Firma GN, założona w 1869 roku, działa w 100 krajach na świecie, oferując innowacyjność, niezawodność oraz wygodę użytkowania. GN zatrudnia ponad 7 500 osób, a jej roczny przychód wyniósł w 2022 roku 18,7 mld DKK, z czego 12,5 mld DKK wygenerowało GN Audio.

GN zbliża ludzi i jest notowana na giełdzie Nasdaq w Kopenhadze. www.jabra.pl

© 2023 GN Audio A/S. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jabra® jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy GN Audio A/S. Wszystkie inne znaki towarowe zawarte w niniejszym dokumencie należą do ich właścicieli (projekt i specyfikacje mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia).

Partnerzy:

Lenovo

Lenovo to globalna firma technologiczna o przychodach 70 mld USD, zajmująca 171 miejsce w rankingu Fortune Global 500, zatrudniająca 75 000 osób na całym świecie i obsługująca miliony klientów każdego dnia na 180 rynkach. Skupiając się na śmiałej wizji dostarczania inteligentnych technologii dla wszystkich, Lenovo wykorzystało swój sukces jako światowego lidera w dziedzinie komputerów osobistych poprzez ekspansję na nowe obszary wzrostu, takie jak infrastruktura, telefonia komórkowa, rozwiązania i usługi. Ta transformacja wraz ze zmieniającymi świat innowacjami Lenovo buduje bardziej integracyjne, godne zaufania i zrównoważone społeczeństwo cyfrowe dla każdego i wszędzie. Zachęcamy do obserwowania nas w serwisach LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram oraz odwiedzania naszej witryny internetowej https://www.lenovo.com/.

Microsoft

Microsoft (Nasdaq “MSFT” @microsoft) napędza cyfrową transformację w erze inteligentnej chmury (Intelligent Cloud) oraz inteligentnych urządzeń (Intelligent Edge). Misją firmy jest umożliwianie każdej osobie i organizacji na świecie, by osiągały więcej. Microsoft dostarcza platformę rozwiązań, które są dla innych fundamentem do rozwoju – lepszego życia obywateli, transformacji polskich przedsiębiorstw, szkół, urzędów i ekspansji polskich firm IT – Partnerów Microsoft – którzy tworzą własne rozwiązania w oparciu o technologię Microsoft. Aspiracją firmy w Polsce jest przyczynianie się do powstania Polskiej Doliny Cyfrowej, w której technologia pozwala akcelerować rozwój polskich przedsiębiorstw i organizacji.

Microsoft konsekwentnie zmienia sposób, w jaki ludzie żyją, pracują, uczą się i bawią, a także czerpią z czasu wolnego i komunikują się za pomocą technologii. Jako lider w obszarze cloud computingu, firma nieustannie tworzy nowe usługi i rozwiązania chmurowe oraz mechanizmy AI, które pomagają w transformacji instytucji, przedsiębiorstw oraz całych gałęzi gospodarki.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W Polsce Microsoft jest reprezentowany przez blisko 500 menedżerów i specjalistów, którzy na co dzień wspierają klientów i partnerów firmy w cyfrowej transformacji.

Sharp NEC Display Solutions 

Sharp NEC Display Solutions jest jednym z czołowych światowych dostawców monitorów LCD, ścian video, ekranów LED oraz projektorów. Oferta firmy skierowana jest głównie do odbiorców biznesowych. Japoński producent od lat szczyci się opinią innowatora i posiada najszersze portfolio produktów do wyświetlania obrazu na rynku.

Firma posiada szeroką ofertę monitorów desktopowych i wielkoformatowych, od modeli podstawowych do profesjonalnych i specjalistycznych takich jak chociażby: biznesowe monitory desktopowe, monitory graficzne, wielkoformatowe monitory do zastosowań reklamy cyfrowej, monitory do budowy ścian video, czy monitory interaktywne m.in. do zastosowań meeting rooms. Portfolio wyświetlaczy wielkoformatowych zamykają moduły LED, zarówno do instalacji indoor, jak i outdoor. Oferta projektorów obejmuje produkty do różnych zastosowań, od projektorów biznesowych po instalacyjne, urządzenia do pracy ciągłej i cyfrowe projektory kinowe.

Wiele innowacji, patentów i milowych kroków w historii Sharp/NEC wywarło trwały wpływ na rynek rozwiązań do wyświetlania obrazu.

Waldmann Engineers of Light

Każdy, kto ma siedzibę w Schwarzwaldzie, musi świecić bardzo jasno, aby zostać zauważonym. Od 90 lat, tutaj w Villingen Schwenningen, budujemy jedne z najlepszych systemów oświetleniowych na świecie. Ale dla nas światło nie jest celem samym w sobie. Nasze światło ma służyć. Aby pracować. Tworzyć. Poszerzać horyzonty. By budzić ludzi. Aby kontrolować hormony. Maksymalna jakość i optymalna przyjazność dla użytkownika nie są celami samymi w sobie. Zapewniają one, że ludzie mogą robić to, co chcą robić. I dzięki najnowocześniejszej niemieckiej technologii robić to tak dobrze, jak to tylko możliwe. Tylko wtedy jesteśmy zadowoleni.

Partnerzy wspierający:

Colliers Define

Colliers Define to platforma zintegrowanych usług Colliers w Polsce – globalnego lidera w sektorze nieruchomości i inwestycji.

Jesteśmy konsultantami, architektami, projektantami i inżynierami. Transformujemy budynki i wnętrza komercyjne w jednym, całościowym procesie – od doradztwa w obszarze strategii funkcjonalnej i potrzeb użytkowników, przez projektowanie architektoniczne, po realizację w formule design & build. Dzięki naszemu wielowymiarowemu podejściu kształtujemy środowiska przyjazne dla ludzi i działające dla biznesu.

Odwiedź define.colliers.pl i dowiedz się więcej.

Exclusive Networks

Exclusive Networks jest globalnym liderem dystrybucji z wartością dodaną, obecnym w 150 krajach, dostarczającym zaawansowane technologie cyfrowe w zakresie cyberbezpieczeństwa i cloud. Firma działa w unikatowym modelu „local sale, global scale”. Zapewnia on wymianę doświadczeń z ekspertami z całego świata oraz stabilny rozwój w globalnych strukturach, a jednocześnie niezależność, bliskość z partnerami, bezpośrednie wsparcie handlowe i techniczne, świadczone przez osoby, doskonale znające rynek lokalny i posługujące się ich językiem.

Exclusive Networks Poland zapewnia partnerom know-how, zespół 300 ekspertów oraz doskonałą znajomość rynku IT, dbając o długofalowe relacje, oparte na wzajemnym zaufaniu. Ofertę firmy tworzą zaawansowane technologie cyfrowe w zakresie sieci, pamięci masowych i serwerów, cyberbezpieczeństwa, Unified Communications, Cloud i Data Center, rozwiązań przemysłowych i IoT, systemów AV oraz Digital Signage, a także produktów SOHO, grafiki i gamingu.

Hays Poland

Hays Poland jest firmą doradztwa personalnego należącą do międzynarodowej grupy Hays plc, która jest największą na świecie firmą zajmującą się rekrutacją specjalistyczną. Działając na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, Hays posiada 254 biura. Łącznie pracuje w nich 12.100 ekspertów w 20 specjalizacjach. W 2002 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Świadczymy dopasowane do wymagań klientów usługi w zakresie rekrutacji specjalistycznej, pozyskując najlepszych kandydatów do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. Portfolio naszych usług obejmuje ponadto Executive Search, Recruitment Process Outsourcing (RPO) oraz konsulting HR.

Sonte

Wszystko zaczęło się w 2014 r. w przydomowym garażu. Firma SONTE powstała dzięki wsparciu 459 osób na platformie Kickstarter, które wyraziły chęć wsparcia naszego projektu. Od tamtego czasu prowadzimy Rewolucję w zarządzaniu prywatnością. Każdy etap historii SONTE to osobna opowieść o wytrwałości, wzajemnym wsparciu, pokonywaniu przeszkód i odwadze w dążeniu do celu. Chociaż nie raz spotkaliśmy się z trudnościami, z każdej sytuacji wyciągnęliśmy ważne lekcje, które pozwoliły nam się rozwijać i doskonalić naszą technologię.  Klienci, którzy dołączyli do Rewolucji zrozumieli, że SONTE poprawia wygodę środowiska życia i pracy. Projektując naszą folię, przeprowadzamy szczegółowe badania potrzeb naszych Klientów pod kątem zastosowania produktu. Dlatego kierujemy Rewolucje zarówno do firm, jak i Klientów indywidualnych.

Inteligentna Folia SONTE to nowoczesne rozwiązanie, które maksymalizuje wydajność w miejscu pracy, zapewniając jednocześnie nowoczesną przestrzeń biurową. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii pomagamy zapewnić

prywatność wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia ze szkłem w każdej jego postaci. W ułamku sekundy zmienicie okna, ściany szklane czy szkła fasadowe z przeźroczystych na matowe. SONTE  sprawdzi się również w domu, gdzie zapewniając intymność zwiększy wygodę codziennego życia. Aby żyło się nowocześniej, wygodniej i bezpieczniej. Jako Retro-Fit folia ciekłokrystaliczna może zostać zainstalowana na każdym etapie  realizacji projektu. Bez potrzeby dodatkowych remontów czy kucia ścian folia SONTE stanie na straży prywatności!  Bądź częścią REWOLUCJ! Wybierz SONTE!