Program PAYBACK przekroczył magiczną barierę 1 miliarda złotych obrotu z kartą PAYBACK w partnerskich sklepach online. Wszystkich sklepów internetowych współpracujących z tym największym w Polsce multipartnerskim programem lojalnościowym jest już ponad 350. Punkty PAYBACK można zbierać m.in. na Allegro, Booking.com, Zalando Lounge czy Empik.com.
Już blisko 80% Polaków deklaruje, że robi zakupy online. Nie dziwi więc, że w dobie szalejącej inflacji klienci szukają sklepów nie tylko oferujących atrakcyjną cenę, ale również możliwość skorzystania z dodatkowego benefitu w postaci programu lojalnościowego. Program PAYBACK jest jednym z największych wydawców afiliacyjnych, dających taką możliwość.
– Od lat bardzo blisko współpracujemy z najważniejszymi graczami świata online – obecnie w portfolio partnerów PAYBACK jest ponad 350 brandów z różnych branż. A na tym nie koniec. Już wkrótce będziemy mogli pochwalić się kolejnymi dużymi sklepami, które dołączą do naszej koalicji. Kooperacja z czołowymi markami polskiego rynku e-commerce odbywa się na poziomie strategicznym, dlatego możemy w efektywny sposób odpowiadać na potrzeby naszych partnerów i jednocześnie dbać o satysfakcję klientów. Potwierdzają to ubiegłoroczne wyniki. Bardzo się cieszymy, że ten obszar naszej działalności tak dynamicznie się rozwija i udało nam się przekroczyć prawdziwie magiczną granicę miliarda obrotu z kartą PAYBACK tylko podczas zakupów online – mówi Robert Olędzki, Digital Business Director w PAYBACK Polska.
Na ten sukces wpływa wzajemne zrozumienie oraz dostęp do wysokiej jakości danych. Bardzo ważne są także wypracowane przez lata skuteczne formy promocji, takie jak akcje Turbo Środa czy Mega Weekend, które przynoszą nawet trzycyfrowe wzrosty sprzedaży u partnerów. Świetnym przykładem jest zeszłoroczna akcja z okazji Black Week, która kolejny rok z rzędu okazała się sukcesem – uczestnicy Programu PAYBACK wygenerowali w sklepach online wzrost sprzedaży przekraczający 100%.
Jak dokładnie działa Program PAYBACK w sklepach online?
Aby zebrać punkty PAYBACK za zakupy online, wystarczy najpierw zalogować się do aplikacji PAYBACK lub na stronę PAYBACK.pl i dopiero z poziomu aplikacji PAYBACK/strony PAYBACK.pl przejść na stronę wybranego sklepu internetowego. Warto również sprawdzić dostępne kupony, dzięki którym można pomnożyć zebrane punkty PAYBACK i tym samym przyspieszyć drogę do nagród.
Zebrane punkty PAYBACK można również wykorzystywać w sklepach online. W tym celu należy wymienić punkty na vouchery dostępne na PAYBACK.pl. Aktualnie w ofercie można znaleźć karty podarunkowe takich marek jak Allegro, Booking.com, CCC, H&M i wiele innych. To kolejny element, który pozwala jeszcze silniej lojalizować klientów i zapewnić powracalność do sklepów online.
PAYBACK Polska
Jesteśmy największym multipartnerskim Programem Bonusowym w Polsce. Uczestnicy naszego Programu mogą zbierać punkty przy pomocy plastikowych kart i nowoczesnej aplikacji. Nagradzamy konsumentów, aby czerpali dodatkową radość z zakupów i doświadczeń z różnymi markami. Wspieramy naszych partnerów w realizacji celów sprzedażowych, budując trwałe relacje z ich klientami.
Dzięki skali działania oraz narzędziom Big i Smart Data skutecznie pomagamy firmom wzmacniać ich pozycję na rynku. Pogłębione dane o zwyczajach zakupowych pozwalają na stworzenie spersonalizowanej komunikacji i większe angażowanie klientów.
Wśród naszych partnerów są duże sieci handlowe, firmy usługowe oraz największe platformy e-commerce. Uczestnicy Programu mają do dyspozycji tysiące miejsc sprzedaży, w tym ponad 350 sklepów online, w których mogą zbierać punkty i wykorzystywać je na różne sposoby:
• wymieniając punkty bezpośrednio na zakupy u partnerów Programu,
• wymieniając na nagrody – już ponad 2 miliony rozdanych nagród,
• wymieniając na mile Miles & More,
• przekazując na cele charytatywne.
W samym 2022 roku liczba transakcji, w których uczestnicy Programu zbierali i wykorzystywali punkty PAYBACK, sięgnęła blisko 130 milionów, a obrót podczas tych transakcji przekroczył równowartość 20 miliardów PLN.