Jeszcze przed końcem roku Gdynia Riviera może spodziewać się tłumów, a to za sprawą otwarcia pierwszej na wybrzeżu, słynnej restauracji Popeyes, do której kolejki tworzą się nawet z dwudniowym wyprzedzeniem. Dodatkowo sieć potwierdziła informację o otwarciu pierwszej w Polsce restauracji Drive Thru, która pojawi się w Szczecinie przy ul. Struga. To jednak nie koniec dobrych wieści dla miłośników dań z kurczaków! Popeyes ogłosił właśnie otwarcie swojego kolejnego lokalu w stolicy. Nowa warszawska restauracja powstanie w Centrum Handlowym Janki.
Pierwsze z trzech otwarć nastąpi w nadbałtyckiej Gdyni. Mieszkańcy Trójmiasta od dawna oczekują swojego Popeyes i to właśnie tam, w gdyńskiej Rivierze powstanie kolejna restauracja sieci. Już niedługo poznamy dokładną datę. Tym samym Popeyes zagości już w pięciu miastach Polski. Nie mniej ekscytujące będzie otwarcie zupełnie nowego konceptu dla marki w Polsce – pierwszego Drive Thru. Teraz także nie wysiadając z samochodu, będzie można delektować się smakiem świeżego, soczystego kurczaka marynowanego przez 12 godzin, chrupiącej panierki, doskonałych dodatków i wyrazistych przypraw z Luizjany. W ten sposób z oferty Popeyes będą mogli skorzystać nie tylko mieszkańcy Szczecina, ale również podróżni. Popeyes nie zwalnia tempa również jeśli chodzi o stolicę – tu otworzy swój czwarty lokal, tym razem w CH Janki.
– Cieszymy się, że Polacy tak dobrze przyjęli nasze dania i czekają na kolejne restauracje Popeyes w swoich miastach. Zgodnie z założeniami skupiamy się na rozwoju w największych miastach w kraju. Od naszego wejścia na polski rynek mija 1,5 roku i to doskonały moment na wprowadzenie nowego konceptu i otwarcie pierwszej restauracji Drive Thru. Chcemy w ten sposób dotrzeć do kolejnych grup klientów i zaoferować podróżnym nową ofertę gastronomiczną, z której będą mogli korzystać także podczas przerw na posiłek w podróży – mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes w Polsce.
Popeyes obecny jest w Polsce od 2023 roku i posiada 7 restauracji – trzy w Warszawie, dwie w Szczecinie oraz po jednej w Poznaniu i we Wrocławiu. Do końca roku sieć będzie miała łącznie 10 restauracji, a w trzech nowopowstających pracę znajdzie około 120 pracowników.
W minionych miesiącach goście mieli okazję spróbować 35 unikatowych pozycji z menu restauracji, w aż 150 wariantach. Największą popularnością niezmiennie cieszyła się kanapka Chicken Sandwich w różnych odsłonach, Frytki Supreme Fries (z sosem serowym i świeżym szczypiorkiem) oraz shake o smaku kokosowym, czyli Coconut Premium Shake. Marka nieustannie rozwija swoje menu wprowadzając sezonowe smaki, takie jak Voodoo Chicken Sandwich, Louisiana Wings & Nuggets w 3 rodzajach sosu do wyboru, czy Bold BBQ Wings – ręcznie przygotowane skrzydełka, marynowane przez 12 godzin w mieszance wyrazistych przypraw z Luizjany, glazurowane w amerykańskim sosie BBQ. A już niebawem Popeyes zaskoczy swoich gości zupełnie nowymi pozycjami w karcie dań.
Więcej o marce na https://www.popeyeschicken.pl.