Rosnąca popularność tanich linii lotniczych, zmieniające się zasady przewozu bagażu podręcznego i większa mobilność konsumentów wymuszają bardziej przemyślane podejście do pakowania. W odpowiedzi na te wyzwania, ALDI wprowadza do swojej oferty funkcjonalny plecak, którego wymiary zostały dostosowane do obowiązujących limitów bagażu kabinowego w najpopularniejszych liniach lotniczych, takich jak Ryanair czy Wizz Air.
Plecak będzie dostępny w ALDI już od 24 maja. Produkt ma kompaktowe wymiary 40 × 25 × 18 cm, co pozwala na swobodne korzystanie z niego jako bagażu podręcznego na pokładach większości przewoźników. Jednocześnie, dzięki przemyślanej konstrukcji i pojemności 15,5 litra, plecak pomieści niezbędne rzeczy na kilkudniowy wyjazd – niezależnie od tego, czy chodzi o wakacyjny city break, służbową delegację, czy szybki wypad za miasto.
Dostosowanie się do wymogów przewoźników staje się coraz większym wyzwaniem dla podróżujących – nie tylko z powodów logistycznych, ale również finansowych. Jak wiadomo linie lotnicze coraz częściej zaostrzają limity bezpłatnego bagażu, a każda dodatkowa torba to rosnące opłaty. Dlatego konsumenci coraz częściej poszukują rozwiązań typu „one size fits most” – takich, które minimalizują stres i ryzyko dopłat, jednocześnie maksymalizując funkcjonalność. Sieć ALDI wykorzystuje tą niszę i proponuje klientom prawdziwy hit za 59,99 zł.
– Plecak marki własnej Life in Style wpisuje się w szerszy trend tzw. smart travelling – świadomego podróżowania, które łączy przemyślane planowanie, minimalizm i optymalizację kosztów. Produkt z ALDI odpowiada na te potrzeby, oferując rozwiązanie nie tylko praktyczne, ale i dostępne cenowo i w wysokiej jakości – podkreśla Luiza Urbańska z Biura Prasowego ALDI Polska.
Plecak wyposażony jest w dodatkowe przegrody, ułatwiające organizację bagażu oraz uchwyt do mocowania na walizce, co zwiększa komfort podróży. Dzięki uniwersalnemu designowi może służyć nie tylko w podróży, ale również jako codzienny plecak do pracy czy szkoły.
* * *
O ALDI POLSKA
ALDI w Polsce posiada ponad 360 sklepów i zatrudnia ponad 4800 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca. ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w ośmiu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na www.aldi.pl