Nowe produkty polskiej marki klapków i odzieży trafiły na półki kolejnego dyskontu. Po Jeronimo Martins Polska, z którym Kubota współpracuje już od 2019 roku (tylko w I kwartale 2024 roku łączna kwota zrealizowanych zamówień wyniosła 1,85 mln złotych), przyszedł czas również na sieć Decathlon.
Poza klapkami basenowymi, w aktualnej ofercie sieci znalazł się również wakacyjny asortyment: m.in. torby plażowe oraz damskie szorty.
Marka Kubota od dłuższego czasu z myślą o swoich klientach tworzy nowe kolekcje odzieży oraz akcesoriów. Od niedawna te nowości pojawiły się również w sieci Decathlon, obok stale dostępnej oferty, obejmującej klapki basenowe.
Kubota z nowym, wakacyjnym dropem
Produkty marki zadebiutowały w ofercie francuskiej sieci artykułów sportowych w listopadzie 2022 roku, a od tamtego czasu Kubota cyklicznie powiększa dostępny asortyment o nowe kategorie.
Najnowsze produkty marki, które właśnie pojawiły się na sklepowych półkach to pojemne torby plażowe, szorty, wodoodporne klapki basic oraz klasyczne klapki na rzep 2.0 w energetycznej, roślinnej estetyce, wykonane z wytrzymałej i wygodnej pianki EVA.
Klapki na rzep 2.0 dostępne są w cenie 99,99 zł, klapki wodoodporne – 79,99 zł, natomiast nowe torby – cenie 119,99 zł, a oferta trwa do wyczerpania zapasów.
Polska marka podbija kolejne dyskonty
Kubota od czasu powrotu na polski rynek w 2018 roku, systematycznie rozszerza swoje kanały sprzedaży o kolejne sieci dyskontowe.
Po Jeronimo Martins Polska, z którym Kubota współpracuje już od 2019 roku (tylko w I kwartale 2024 roku łączna kwota zrealizowanych zamówień wyniosła 1,85 mln złotych), przyszedł czas również na sieć Decathlon. To jednak nie koniec – Zarząd Spółki Kubota S.A. zapowiada również konsekwentną ekspansję zagraniczną. Tylko w pierwszej połowie 2024 roku marka wystartowała ze sprzedażą swoich produktów m.in. we Włoszech oraz Rumunii.