Marka Kubota rozszerza współpracę z siecią Decathlon

Nowe produkty polskiej marki klapków i odzieży trafiły na półki kolejnego dyskontu. Po Jeronimo Martins Polska, z którym Kubota współpracuje już od 2019 roku (tylko w I kwartale 2024 roku łączna kwota zrealizowanych zamówień wyniosła 1,85 mln złotych), przyszedł czas również na sieć Decathlon.

Poza klapkami basenowymi, w aktualnej ofercie sieci znalazł się również wakacyjny asortyment: m.in. torby plażowe oraz damskie szorty.

Marka Kubota od dłuższego czasu z myślą o swoich klientach tworzy nowe kolekcje odzieży oraz akcesoriów. Od niedawna te nowości pojawiły się również w sieci Decathlon, obok stale dostępnej oferty, obejmującej klapki basenowe.

Kubota z nowym, wakacyjnym dropem 

Produkty marki zadebiutowały w ofercie francuskiej sieci artykułów sportowych w listopadzie 2022 roku, a od tamtego czasu Kubota cyklicznie powiększa dostępny asortyment o nowe kategorie. 

Najnowsze produkty marki, które właśnie pojawiły się na sklepowych półkach to pojemne torby plażowe, szorty, wodoodporne klapki basic oraz klasyczne klapki na rzep 2.0 w energetycznej, roślinnej estetyce, wykonane z wytrzymałej i wygodnej pianki EVA. 

Klapki na rzep 2.0 dostępne są w cenie 99,99 zł, klapki wodoodporne – 79,99 zł, natomiast nowe torby –  cenie 119,99 zł, a oferta trwa do wyczerpania zapasów.

Polska marka podbija kolejne dyskonty

Kubota od czasu powrotu na polski rynek w 2018 roku, systematycznie rozszerza swoje kanały sprzedaży o kolejne sieci dyskontowe. 

Po Jeronimo Martins Polska, z którym Kubota współpracuje już od 2019 roku (tylko w I kwartale 2024 roku łączna kwota zrealizowanych zamówień wyniosła 1,85 mln złotych), przyszedł czas również na sieć Decathlon. To jednak nie koniec Zarząd Spółki Kubota S.A. zapowiada również konsekwentną ekspansję zagraniczną. Tylko w pierwszej połowie 2024 roku marka wystartowała ze sprzedażą swoich produktów m.in. we Włoszech oraz Rumunii.