Początek nowego sezonu wyznacza tęsknota za doskonale skrojonymi ubraniami „do biura”, dodającym mocy stylowym uniformem, który podkreśli nasz charakter, pozwoli nam poczuć siłę i sprawczość oraz da wyraz modowej stronie naszej osobowości. W kolekcji Patrizia Aryton Back To Office na sezon JZ24 znajdziemy propozycje nowoczesnych biznesowych looków – doskonałych gatunkowo i świetnie skrojonych.
Kolekcja Back To Office to propozycje prosto z mediolańskich pokazów mody – nowoczesne formy oraz najwyższa jakość materiałów i wykończeń – w tych kwestiach marka nigdy nie idzie na kompromis. W kapsule znajdziemy kroje, które wyrażają pewność siebie noszących je kobiet – podkreślone ramiona i talia oraz formy oversize. W kolekcji wielką rolę odgrywają kolory – kobalt, czyli królewski niebieski, największe wrażenie robi w total lookach. W kapsule znalazł się długi wełniany płaszcz doubleface w tym odcieniu, podkreślający sylwetkę, zgodny z obowiązującymi trendami wełniany garnitur, krótki kaszmirowy kardigan, miękka, otulająca sukienka ze szlachetnej mieszanki kaszmiru z wełną merynosa oraz szmizjerka. Można nosić je razem lub miksować z innymi projektami z kolekcji.
Kolejnym hitem kaspuły jest tenis – ten sezon to wielki powrót tego szlachetnego wzoru. Paski zdobią tkaniny, z których uszyto elegancki oversizowy garnitur z dwurzędowym zapięciem, a także dyplomatkę w nowoczesnej interpretacji. Miłośniczki total looków mogą uzupełnić stylizację koszulą w biało-czarne paski z kontrastowymi wykończeniami.
„Wśród trendów na sezon jesień-zima 2024 zachwycił mnie wszechobecny kobalt. To odcień, który doskonale podkreśla szlachetność wełny i pięknie łączy się z moim ulubionym kolorem camelowym. Royal Blue robi wrażanie i dodaje mocy, to idealna barwa dla zdecydowanych oraz pewnych siebie kobiet biznesu.” – mówi Patrycja Cierocka-Szumichora, dyrektorka kreatywna marki Patrizia Aryton. Dodaje, że przewodnim motywem biznesowej kapsuły jest tenis. – „To wzór z męskiego klasycznego garnituru, który doskonale podrasowuje kobiecą biznesową garderobę. Jest niezwykle twarzowy, bezpretensjonalny i elegancki zarazem. Gwarantuje prawdziwie modowy efekt.” – podkreśla Patrycja Cierocka-Szumichora.
Dyrektorka kreatywna marki nie rezygnuje z flagowych odcieni Patrizia Aryton, które tak cenią jej klientki – bazą i rdzeniem kapsuły Back To Office są okrycia wierzchnie w kolorach camelowym, granatowym, czarnym i szarym – te doskonale skrojone płaszcze, kurtki i dyplomatki, są nieodzownym elementem DNA marki Patrizia Aryton. Misją Patrycji Cierockiej-Szumichory jest tworzenie ponadczasowej mody na lata, dlatego ubrania z nowej kolekcji doskonale komponują się z projektami z poprzednich sezonów. Patrizia Aryton od lat komponuje szafy kapsułowe współczesnych kobiet biznesu, a w tym sezonie jej klientki zachwycą się interesującą nowością w portfolio marki – zgodnym z najnowszymi trendami płaszczem uszytym z tkaniny suri alpaca, inspirowanym oversizowym żakietem z mocno poszerzonymi ramionami. W kolekcji zobaczymy również klasyczne garnitury z najwyższej jakości wełny dziewiczej, swetry i sukienki z wełny merynosowej z dodatkiem kaszmiru, okrycia wierzchnie z alpaki, kaszmiru i wełny baby camel.
Zdjęcia: Michał Zieliński / SOCOlab
Stylizacje: Patrycja Cierocka-Szumichora
MUA&H: Agata Zygadło
Modelka: Paulina Wyka / Selective Mgmt
Produkcja: SOCOlab
PATRIZIA ARYTON to polska marka ekskluzywna, która już od ponad 35 lat tworzy kolekcje, będące esencją unikatowej, modnej klasyki. Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka-Szumichora, Dyrektor Kreatywna. Pod jej okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki Patrizia Aryton. Każdy model od pierwszej kreski projektanta, poprzez konstrukcję, dobór tkaniny oraz profesjonalne szycie są starannie wykonane według najwyższych standardów.