We wtorek 6 czerwca wystartowała kampania reklamowa JDE promująca nową odsłonę kawy rozpuszczalnej Jacobs Barista Editions. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Nowa odsłona kaw Jacobs Barista Editions to idealna propozycja dla osób, które cenią wygodę przygotowania kawy rozpuszczalnej oraz bogactwo smaku i aromatu poprzez połączenie kawy rozpuszczalnej z drobno zmielonymi ziarnami kawy Arabika. Kawa rozpuszczalna Jacobs Barista Editions jest dostępna w dwóch wariantach intensywności smakowej: Crema, która jest łagodniejszą propozycją z kremową pianką oraz wariant Americano, będący atrakcyjną opcją dla osób lubiących bardziej intensywny oraz głęboki smak kawy. Kawa dostępna jest w nowej, większej i eleganckiej puszcze.
W najnowszej kampanii JDE, kawy z linii Jacobs Barista Editions promowe są z wykorzystaniem kanałów digital takich jak: YouTube, BVOD, portale horyzontalne, rich media, social media (Facebook, Instagram), jak również poprzez materiały POS w sklepach stacjonarnych. Kampania potrwa do 05.07.2023 r.
Działania od strony mediowej realizowane są przez agencję mediową Havas Media, kreację digital przygotowała agencja Hercules Transforming Communication.
Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.
Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), DBI (data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas Play (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.