Grupa InPost przedłuża współpracę z Natalią Bukowiecką – multimedalistką olimpijską w lekkiej atletyce

Umowa sponsorska będzie obowiązywać aż do Igrzysk Olimpijskich Los Angeles 2028

Grupa InPost, lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie, przedłużyła umowę sponsorską z Natalią Bukowiecką – multimedalistką olimpijską i gwiazdą światowej lekkiej atletyki. Natalia jest rekordzistką Polski w biegu na 400 m, mistrzynią Europy w biegu na 400 m (Rzym 2024), a także brązową medalistką olimpijską w biegu na 400 m (Paryż 2024).

Wspieranie sportowców to dla InPost ważny element strategii marketingowej. Cieszymy się, że możemy być partnerem takich aspirujących sportowców, jak Natalia Bukowiecka. Nasza umowa został podpisana aż do Igrzysk Olimpijskich w 2028 roku, bo jesteśmy świadomi, jak ważny dla sportowców jest czas przygotowań. To też dowód na to, że poważnie podchodzimy do sponsoringu i rozwoju sportowców z InPost Sport Team – mówi Izabela Karolczyk – Szafrańska, Chief Marketing & ESG Officer InPost.

Jestem bardzo zadowolona z kontynuacji współpracy z marką InPost, a jeszcze bardziej z tego, że razem odnosimy międzynarodowe sukcesy. Gdy w czerwcu rozpoczynaliśmy naszą kooperację mówiłam, że mam nadzieję, iż moja kariera międzynarodowa rozwinie się tak mocno, jak firma InPost w Europie. W Paryżu wywalczyłam indywidualny medal olimpijski, więc dziś mogę powiedzieć, że tak się stało. Łączą nas wspólne wartości – bo zarówno mnie, jak i marce InPost zależy na szybkości. Widać, że dobrze nam to wychodzi i mam nadzieję, że podobnie będzie w kolejnych latach, bo o współpracy na pewno myślimy długofalowo – podkreśla Natalia Bukowiecka, mistrzyni olimpijska.

W ramach umowy logo InPost będzie na strojach sportowych Natalii, a także podczas aktywności medialnych. InPost w ramach strategii sponsoringowej przygotował też specjalny Paczkomat z dedykowaną okleiną nawiązującą do rekordu Polski Natalii. Paczkomat zlokalizowany jest w wyjątkowym dla sportowców miejscu w Warszawie – pod Centrum Olimpijskim.

InPost był także partnerem konferencji Biegowe 360 w Zakopanem, gdzie Natalia była gościem specjalnym, a w wydarzeniu wzięli udział m.in. pracownicy InPost z sekcji biegowej.

Najważniejsze sukcesy Natalii Bukowieckiej:

  • Mistrzyni i Wicemistrzyni Olimpijska z Tokio 2021 w sztafetach,
  • Brązowa medalistka indywidualnie w biegu na 400m (Paryż 2024),
  • Mistrzyni Europy w biegu na 400 metrów (Rzym 2024),
  • Rekordzistka Polski w biegu na 400 m – poprawiony 48 letni rekord Ireny Szewińskiej,
  • W 2024 roku odebrała statuetkę za drugie miejsce w 90 Plebiscycie Przeglądu Sportowego.
  • W 2023 roku zajęła czwarte miejsce w 89. Plebiscycie „Przeglądu Sportowego” na najlepszego sportowca roku,
  • W 2021 została odznaczona Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski,
  • W 2021 roku została najlepszym sportowcem Dolnego Śląska w plebiscycie Gazety Wrocławskiej,

InPost jest także Oficjalnym Partnerem największego wyścigu kolarskiego na świecie – Tour de France, Oficjalnym Partnerem Atlético Madryt – czołowego klubu hiszpańskiej LaLiga, Oficjalnym Partnerem klubu angielskiej Premier League – Newcastle United oraz Sponsorem Strategicznym reprezentacji Polski w piłce nożnej. Ponadto, InPost w ramach projektu InPost Sport Team sponsoruje polskich olimpijczyków.

O InPost

InPost (AEX: INPST) to lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce. Pierwsze urządzenia Paczkomat® pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się nieodłącznym elementem zakupów internetowych oraz gwarancją szybkości i wygody.

Grupa InPost na koniec 2024 roku dysponowała ponad 82 000 punktami out-of-home, w tym prawie 47 000 nowoczesnych urządzeń Paczkomat® i ponad 35 000 punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia). InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce, współpracując z około 100,000 e-sprzedawców. Tylko w ciągu 2024 roku firma obsłużyła ponad miliard przesyłek.

Od lat jednym z priorytetów firmy InPost jest troska o środowisko naturalne. Strategia Dekarbonizacji Grupy InPost stanowi integralne uzupełnienie strategii biznesowej. InPost przystąpił do inicjatywy SBTi i jako jeden z pierwszych na polskim rynku, zamierza osiągnąć NET-ZERO do 2040 roku.

Więcej informacji na: www.inpost.pl