„Dwa to więcej niż jeden” – Twix rusza z nową platformą komunikacyjną

Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is more than one”) marki Twix ruszyła w Polsce. Nowa platforma komunikacyjna skupia się na celebrowaniu radości z posiadania wszystkiego – bo Twix oferuje coś dobrego, i to razy dwa, nawiązując do unikalnej formy dwóch batonów w jednym opakowaniu.

Nowa kampania to ewolucja dotychczasowego pozycjonowania marki Twix, opierającego się na wyborze pomiędzy lewym i prawym Twixem. Teraz marka podkreśla ideę „i” – bo Twix to chrupiące ciastko, ciągnący się karmel i czekolada. Nowy przekaz skierowany jest do młodszej grupy odbiorców, która ceni kulturę wspólnoty, łączenie różnych światów oraz maksymalizm.

Nowy spot reklamowy to surrealistyczna i pełna humoru interpretacja hasła „Dwa to więcej niż jeden”. Realizacja, inspirowana klasycznym kinem z nowoczesnym twistem, została wyreżyserowana przez Vedrana Rupica. Opowiada historię szalonego pościgu samochodowego, który kończy się dramatycznym upadkiem z klifu – główny bohater zostaje jednak uratowany dzięki „sile dwóch” – wsparciu drugiego kierowcy i drugiego samochodu.

W Mars każdego dnia tworzymy kultowe marki, które trafiają w gusta konsumentów w różnych kontekstach. Bazując na prawdziwym insightcie – w tym przypadku zrozumieniu, że fani marki Twix celebrują życie w duchu maksymalizmu i obfitości, przekształciliśmy dotychczasową platformę marki: od narracji o wyborze pomiędzy lewym i prawym Twixem, do idei pełni i posiadania wszystkiego. To idealnie współgra z formą dwóch batoników i prostym, a zarazem sugestywnym hasłem: „Dwa to więcej niż jeden”. Nie możemy się doczekać, by dalej zaskakiwać naszych odbiorców nowymi pomysłami – mówi Magdalena Florczak, Strategic Cells Deployment Manager, Twix and Ice cream na Europę Centralną w Mars.

Nowa kapania 360° marki Twix obejmuje emisję spotów reklamowych w telewizji oraz działania digitalowe, które zaplanowano na drugą połowę roku. W ramach kampanii przewidziano także odświeżenie logo marki, loterię konsumencką oraz działania POS w miejscach sprzedaży. Polska odsłona kampanii jest częścią globalnej inicjatywy prowadzonej na 75 rynkach.

O firmie Mars, Incorporated

Mars to prywatna firma rodzinna z ponad stuletnią tradycją, która produkuje znane i lubiane przez naszych konsumentów produkty: wyroby czekoladowe (m.in. MARS®, M&M’S®, SNICKERS®, TWIX®), gumy do żucia i miętusy (ORBIT®, WINTERFRESH®, AIRWAVES®) oraz jedzenie dla zwierząt (PEDIGREE®, CHAPPI®, ROYAL CANIN®, SHEBA®, WHISKAS®, PERFECT FIT®). Obecnie w 80 krajach na całym świecie Mars, Inc. zatrudnia ponad 140 000 pełnych entuzjazmu Współpracowników, których łączy i którym przyświeca Pięć Zasad. Każda z nich – Jakość, Odpowiedzialność, Wzajemność, Wydajność i Wolność – inspiruje w codziennej pracy. Wszystkich Współpracowników łączy również przekonanie, że świat, jakiego pragniemy jutro, zaczyna się od tego, jak prowadzimy nasz biznes dzisiaj.

Więcej informacji o firmie Mars publikujemy na stronie www.mars.com