Drogeria dm umacnia się na polskiej mapie zakupowej. Już jutro w stolicy otworzy swoją największą w Polsce drogerię

Drogerie dm przyspieszają, by zgodnie z zapowiedzią na koniec roku mieć 50 sklepów w całym kraju. Tylko w ostatnich tygodniach otwartych zostało 8 nowych drogerii – w Andrychowie, Dąbrowie Górniczej, Kiełczewie, Koziegłowach, Mikołowie, Nowym Sączu, Ostrowie Wielkopolskim i we Wrocławiu. Już jutro o godzinie 10:00 kolejna pojawi się w Warszawie, przy ul. Głębockiej 15 w Centrum Handlowym Targówek. Będzie to największa dotychczas drogeria dm w Polsce. Z tej okazji na klientów czekają kupony rabatowe, mini prezenty, poczęstunek z produktów własnych dmBio i atrakcje dla całych rodzin.

Drogerie dm w Polsce obecne są od ponad 2 lat i dotychczas koncentrowały się głównie na południowo-zachodniej części kraju, w tym szczególnie na Dolnym Śląsku czy w Małopolsce, gdzie mają po 12 sklepów. W ostatnich miesiącach marka zadebiutowała w województwie łódzkim i mazowieckim i sukcesywnie będzie rozszerzała obszar swoich zainteresowań o kolejne regiony.

Otwarcie w stolicy okazało się dużym sukcesem dlatego ogromnie cieszymy się, że otwieramy dla warszawiaków drugą drogerię, tym razem w CH Targówek. Jak zawsze z tej okazji dla klientów przygotowaliśmy 15% rabat powitalny oraz zestawy mini prezentów mówi Maciej Stanisławczyk, kierownik regionalny dm w Polsce.

– Już  w przyszłym tygodniu swój pierwszy sklep będzie miała też Łódź. Końcówka roku to dla nas okres wzmożonej pracy. Realizacja założeń ekspansyjnych nabiera tempa i jeszcze w grudniu osiągniemy okrągłe 50 sklepów w Polsce. W kolejnych miesiącach będziemy kontynuowali naszą strategię rozwoju i choć nadal priorytetem będzie dla nas południowa część Polski, to zaczynamy już patrzeć znacznie szerzej, włączając w obszar naszych zainteresowań cały kraj. Chcemy utrzymać tempo, a nawet proporcjonalnie zwiększać je w miarę możliwości, otwierając rocznie od 20 do 40 sklepów. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem 2025 rok zamkniemy z około 80 drogeriami – komentuje Marcin Detko, Dyrektor Obszaru Ekspansji dm w Polsce.

Na uroczyste otwarcie drogeria w CH Targówek przygotowała dodatkowy 15% rabat powitalny oraz kremowy żel pod prysznic marki własnej Balea. Będzie można otrzymać go w prezencie przy zakupach za okazaniem kuponów dostępnych w gazetkach dm. Oferta ważna jest do 15 grudnia lub do wyczerpania zapasów. Na odwiedzających drogerię dm w dniach 5-7 grudnia czekać będą mini prezenty, warsztaty pierniczkowe, rozgrzewające ciepłe napoje, pyszne gofry na patyku, atrakcyjne animacje i zabawy z muzyką, baloniarz oraz spotkanie z pluszowym Misiem Czyścioszkiem – Saubär i Punkcikiem.

– Cieszy nas ogromne zainteresowanie naszym konceptem, a reakcje klientów pokazują, że pomimo dużego nasycenia na polskim rynku wciąż jest miejsce dla kolejnego gracza takiego jak dm. Podkreślamy jednak, że wciąż w pierwszej kolejności stawiamy na jakość i wyróżniające nas doświadczenie zakupowe, które oferujemy klientom, a nie ilość sklepów – dodaje Detko.

Co klienci znajdą w drogeriach dm? – szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, a także wszystko dla niemowląt i dzieci. W asortymencie dostępna jest żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karma dla zwierząt. Na miłośników makijażu  w dm w CH Targówek czeka aż 18 szaf makijażowych z popularnymi brandami oraz 2 z markami własnymi i specjalna Wyspa Inspiracji Uroda. Wśród kupujących szczególną popularnością, cieszą się produkty marek własnych, w tym marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde, czy popularna marka własna Balea.

Komfort zakupów w dm to szerokie alejki, jasna i przyjazna aranżacja wnętrz z dekoracyjnymi oznaczeniami na ścianach, które ułatwiają nawigację między półkami. Obok bezpłatnego dystrybutora z wodą w sklepie znajdują się ławeczka do odpoczynku, fotokioski z usługą natychmiastowego wydruku zdjęć oraz z możliwością przygotowania personalizowanych naklejek na produkty. W ofercie dostępne jest także usługa ekspresowego odbioru zamówień ze sklepu online. Warto też zwrócić uwagę na stację do darmowego pakowania prezentów. Rodzice na miejscu do dyspozycji mają przewijak z zapasem pieluch marki własnej babylove. Dla najmłodszych dm przygotował bujanego konika oraz małe wózki zakupowe.

Tym, co wyróżnia dm na polskim rynku są ceny. W sklepach dm klienci kupują sprytniej niż w promocji i zawsze korzystnie. Drogerie gwarantują atrakcyjną i trwałą cenę półkową, która nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie. Co więcej, w ofercie dm klienci znajdą setki produktów, których ceny nie urosły od ponad roku. Drugim wyróżnikiem są atrakcyjne oferty kuponów rabatowych w aplikacji dm oraz dodatkowe kupony PAYBACK. W skali miesiąca to łącznie około dwudziestu różnego rodzaju kuponów, które w połączeniu z gwarancją trwałej ceny tworzą korzystną ofertę dm.

Powierzchnia sprzedażowa sklepu w Warszawie, w Centrum Handlowym Targówek przy ul. Głębockiej 15 wynosi 678 m2 i jest to największa drogeria dm w Polsce. Sklep dm otwarty będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 10:00 do 21:00, a w pracujące niedziele od 10:00 do 20:00. Mieszkańcy całej Polski mogą kupować w sklepie online www.dm.pl oraz za pomocą aplikacji dm.

O drogeriach dm: 
Drogerie dm posiadają ponad 4 000 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 79 000 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2022/2023 dm odnotował sprzedaż w wysokości 15,9 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 14 krajach europejskich. W tym samym okresie w Niemczech około 51 000 pracowników wygenerowało sprzedaż na poziomie 11,4 mld euro. dm po raz kolejny została wybrana przez klientów najpopularniejszą drogerią w ankiecie Kundenmonitor 2023. Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne, higieniczne, dla dzieci i niemowląt oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. Sieć nieustannie pracuje nad optymalizacją wszystkich swoich procesów, by wywiązać się z odpowiedzialności za zrównoważony rozwój w całej Europie.